नेपाली कफीले पनि अन्तर्राष्ट्रिय ट्रेडमार्क पाउने
नेपालमा उत्पादन हुँदै आएको कफीले आउँदो मङ्सिरपछि नेपालको प्रतीक चिहृनसहित अन्तर्राष्ट्रिय बजार पाउने भएको छ । विगत लामो समयदेखि विदेशमा निर्यात हुँदै आएको कफीमा नेपालको आधिकारीक प्रतीक चिहृन (ट्रेडमार्क) राख्ने गरिएको थिएन । राष्ट्रिय चिया तथा कफी विकास बोर्डका अनुसार युरोपियन युनियन सम्बद्ध सबै राष्ट्र, चीन, जापान, कोरियालगायतका देशमा नेपाली प्रतीक चिहृन दर्ता गराउने प्रक्रिया अन्तिम चरणमा पुगेको छ । सरकारले सो चिहृनका लागि आवश्यक रकम उपलब्ध गराउने भएपछि नेपाली उत्पादन पहिचानसहित विदेशी बजारमा जाने भएको हो ।बोर्डका योजना अधिकृत प्रेम आचार्यले दिनुभएको जानकारीअनुसार पहिलो चरणमा उल्लिखित राष्ट्रहरुमा ट्रेडमार्कमा दर्ता गर्न लागिएको हो । बोर्डले नेपालमा चिया तथा कफी खेतीको विस्तार, गुणस्तरीय उत्पादन र राष्ट्रिय तथा अन्तर्राष्ट्रिय क्षेत्रमा बजार विस्तार गर्दै आएको छ । ट्रेडमार्कमा दर्तापछि अन्तर्राष्ट्रियस्तरमा नेपालको कफी भन्ने पहिचान स्थापना गर्न सकिने अधिकृत आचार्यले उल्लेख गर्नुभयो । उहाँले भन्नुभयो-’नेपाली गुणस्तरको पहिचान आधिकारिक पहिचान हुनु नेपाल र नेपाली किसानका लागि सुखद् सन्देश हो ।’ नेपालमा उत्पादन हुने ६० प्रतिशत कफी विदेशिने गरेको छ । आर्थिक वर्ष ०६६/०६७ मा एक सय २० मेटि्रकटन हरियो दाना निर्यात भएको थियो । हाल नेपालको ४० जिल्लाको एक हजार ६ सय ३० हेक्टर जमिनमा कफी खेती गरिँदै आएको छ भने २५ हजार किसान कफी खेतीमा संलग्न छन् । आव ०६६/०६७ को आँकडालाई हेर्ने हो भने ललितपुर जिल्लामा सबैभन्दा बढी कफी उत्पादन हुने गरेको छ । नेपालमा एकमात्र अराविका कफी उत्पादन हुने गरेको र सो कफी नै विश्वबजारमा अत्यधिक खपत हुने गरेको छ । सरकारले कफी विकासका लागि पर्याप्त बजेट उपलब्ध गराए विश्वबजारमा नेपाली कफीले राम्रो स्थान पाउन सक्ने योजना अधिकृत आचार्यको भनाई छ ।
No comments:
Post a Comment
Note: Only a member of this blog may post a comment.